Aprilväder


Kanske inte jättebra att sola när man har ont i halsen, egentligen, men jag kan bara inte låta bli! Har legat på en filt utanför grannens altandörr och läst Aprilväder av Viveca Lärn (snart är slut, tråkigt nog). Tur att grannen inte verkar ha semester än. Måste köpa en ny bikiniöverdel. Insåg idag att den flyttar sig lite väl mycket när man rör sig. Hade kunnat bli pinsamt om någon granne gått förbi...! :) Men jag tycker det är så svårt att köpa bikini! Framförallt för att man ser så hemsk ut i omklädningsrummen i affärerna. Tråkigt!

Slökollar på Portugal-Nord Korea nu. Portugal spelar BRA! Är mäkta imponerad. 4-0 står det nu och ronaldo hade just ett skott i ribban så att hela målburen darrade. =)

Kommentarer
Postat av: Erica

Sv: Det blir väl det man får göra :o

Här har det regnat hela dagen och åskat lite smått.

2010-06-21 @ 15:08:43
URL: http://ikkkaa.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0