Bra Stadium-rea!


Smet in en sväng på Stadium förut, deras rea har börjat och den är riktigt bra!! Roligt! (Bl.a. har de en massa Peak performance-tröjor för 500:- och uppåt)

Hittade mängder som jag ville ha! Tänkte köpa två tröjor, men när jag kom till kassan så gick inte köpet igenom så jag fick nöja mig med en. Funderar på att gå tillbaka till Allum imorn och kolla om de har kvar den andra tröjan.

Hittade en jacka med som var snygg: RACE MARINE W LIBACKEN WIND JKT S10
Jackor/RACE MARINE W LIBACKEN WIND JKT S10 från stadium.se
 och som jag funderar på. Den tål lite mer vind och vatten och kan vara bra till midsommar!? 299:- är ju superbilligt! Frågan är om den finns kvar imorgon? Annars kan man köpa den via hemsidan.


Det blev i alla fall en sånhär jag fick med mig hem:  

349:- =Supernöjd! =)

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0