Det blir en dag i solen



Det blev 5-0 till oss igår! Inte så illa pinkat va =)

Idag ska pappa operera knät i Alingsås så jag drar hem till mamma och solar undertiden så åker vi upp och hämtar honom sen (och hinner gå lite i affärer med om jag har tur) :)

Letade igenom stan efter en tröja igår men det gick inte så bra. Hittade en möjlig kandidat på MQ, men den är mörkblå så det tåls att tänkas på. Hade det varit något mer vitt på den hade den varit köpt nu, men även om marinblått är somrigt så känns den så mörk... Jag såg den beiga, Jill, assnygg, men jag passar verkligen inte i beige tyvärr =/

Anyways, nu ska jag dra på mig lite kläder och springa ner till tåget (och ut i solen!) Ciao bella!



Jag vill ha ett macroobjektiv eller ett closeup filter. Vem vill ge mig?? =)


Kommentarer
Postat av: Jill

Va va e det för dumheter?? varför skulle du inte passa i beige haha...Men förstår dig vissa färger få man för sig det hahaha...

2010-06-18 @ 12:35:12

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0