Green day!

Green day var superduper bra!

Tyvärr så var det en liten snorunge som påstod att man inte fick ha med sig systemkameror in på Ullevi. Enligt de på effektförvaringen där jag fick lämna min kamera så fick man inte ha med sig nån kamera alls in eftersom det räknas som ett hårt föremål som du kan kasta i huvudet på någon. Seriöst!!! Men det visste inte vakterna så de släppte in alla små kameror. Om du ska kasta nån kamera så väljer du väl ändå en mindre och billigare? Och vem kastar en kamera!?? När vi väl kom in såg jag dessutom många andra som satt med systemkameror. Usch vad arg jag var!!! Därför finns det bara kort från mobilen =/

Till konserten då: Ååååå så bra! Mycket mer än bara en spelning. Massor med spex och publik som fick komma upp på scen och sjunga och göra stage dives =)

När de hade gått ut första gången så sa jag och Carro att det kan inte vara slut än, för de har inte spelat American Idiot, Jesus of Suburbia, When september ends och Time of your life. Tror ni inte att de kommer in och kör sprecis de låtarna (+ en till) och i samma ordning! Woho vad vi är bra :)


Mat på Lilla London först och lite problem med ketchupen :)




I väntan på bra musik!




Kommentarer
Postat av: Therese

ja men precis ! ;) Vad grymt med green day konsert, vill också! Sitter och lyssnar på green day bara för att jag läste ditt inlägg nu ;D

2010-06-07 @ 11:40:30
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: tina tran

AVIS!

2010-06-07 @ 14:59:28
URL: http://tinatran.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0