I'm a Buzzador


 

Jag är en Buzzador, men har inte varit särkskilt aktiv hittills. Det tänkte jag ändra på! Jag har flera vänner som också är med och som tycker att det är toppen. Det går ut på att man får en massa provförpackningar av något som man ska pröva och dela med sig av till vänner och bekanta och berätta oom för alla man känner. Sen ska man fylla i formulär om vad man tyckte om prudukten och hur det gått att marknadsföra den bland vännerna. Ibland är det riktigt roliga produkter! Allt är gratis och du får ett mail med förslag på kampanjer du kan vara med i lite då och då.

Jag tycker att DU ska gå med! Klicka här och anmäl dig! 

Jag heter Calidore där, precis som vanligt. =)


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0