My super sweet 16


Tittar på My super sweet sixteen summer marathon. Haha.

En tjej som heter Diamond fick precis diamanter för 45000 dollar av sin mamma för att ha på sin fest + en splitt ny motorcykel av pappsen. "Inbjudningskorten" är halsband som alla gäster måste ha på sig. MEN hon får inte dansa tryckare på sin fest och hon får inte gå dit med en kille (trots att pappan tänker vara där och se på). Hon måste dansa minst en meter ifrån alla killar och hon får inte ha en urringad klänning.

Hur kan man tycka att det är farligare att dansa tryckare än att köra motorcykel när man är 16??
Jag är glad att jag bor i Sverige...

Kommentarer
Postat av: tina tran

Jag tror inte det spelar någon roll vart man bor faktiskt.. Tror det finns föräldrar i Sverige som är likadan, som inte vill att deras barn ska dansa tryckare och ha u-ringat.

2010-06-26 @ 15:52:17
URL: http://tinatran.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0