Odell luras


Har inte alls sovit bra i natt =( När jag inte somnat vid halv tre så gick jag upp och tog två alvedon i förhoppning om att det var feber som gjorde att jag mådde så konstigt. Jag somnade en stund senare men mår fortfarande inte bra. Det är nog en värre förkyldning än jag trodde =/

Ska in och jobba snart, börjar 11... Pratade med chefen i Frölunda nu och har fått mer jobb nästa vecka, så nu jobbar jag varje dag nästa vecka och veckan därpå. Bra med jobb, men det är dumt när det blir så ihopklumpat. =/

Kollar en intervju med Odell nu på tv, hon som lurade psykiatrin för ett konstverk. Tycker på något sätt att hon gjort något bra. Att någon som inte är sjuk kan få en riktig insikt i hur psykvården faktiskt ser ut. Samtidigt tycker jag verkligen inte att det är konst. Hade hellre sett att en journalist hade gjort det och sen, framförallt, fått se att det fick konsekvenser som ledde till förbättringar.

Lotta på Liseberg var i alla fall riktigt somrigt och roligt igår. Bara sommarlåtar, MÄNGDER med folk och vackert väder. Perfekt! =)


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0