Sol och Green day

YO YO YO alla ni ute i cyberspace.

Var hemma hos mor&far igår och solade (efter att ha haft en väldigt välplanerad svenskalektion för 4 mycket intresserade elever) Fastnade lite länge i solen tydligen och är lagom röd och go idag :)

Hann med en visit hos frissan med, så nu är alla slitna toppar long gone och jag är betydligt blondare :)

Hälsade på familjen Green en snabbis med och gratulerade stora Victor på studenten.

 Sen bar det iväg till Härlanda tjärn för grillning med Jerry och Chris (fast först var jag ju bara tvungen att smaka på all god mat på studentfesten. Maria kan laga mat hon! Yummy! Fast jag längtar till grillningar där i sommar med, så Janne kan få visa vad den nya kolgrillen kan :)

Efter grillningen kollade vi på Sherlock Holmes här och käkade Ben&Jerrys (fast jag somnade efter halva). Inatt har jag mått illa (jag SKA inte äta glass, men det är ju såå gott!) Får väl skylla mig själv antar jag.

Nu har Jerry dragit iväg på nån biltävling och jag funderar på att åka hem till mor&far och käka frukost och sola lite till (bara ryggen!) innan det är dags att göra sig i ordning för GREEN DAY!

Jäklar vad kul vi ska ha ikväll!





Kommentarer
Postat av: Sofie

Jo, jag träffade dom, så trevligt! Var Green day bra? Jag skulle oxå velat varit där, kramkram

2010-06-06 @ 10:34:34
URL: http://lysvret.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0