Solbränna...





Hmm det sys inte så väl i webcamen, men jag lovar att jag fått färg idag! Är kanske lite mer röd än brun men förhoppningsvis har det lagt sig tills imorgon för då är det en tripp till havet på schemat =) Ska försöka sola ryggen imorgon istället. Tycker det är så tråkigt att ligga på mage så det slutar alltid med att jag är brun eller bränd fram och helt vit bak :) Dessutom är det roligare att vara brun i ansiktet, det är ju det jag ser i spegeln och det som är med på kort. Ryggen ser jag inte ändå så den glöms oftast bort... :) Imorgon får det bli ryggen i alla fall, solar jag ansiktet mer kommer jag nog flå igen. Har redan hunnit med det en gång i år :)

Mamma blev också brun idag, fast hon fick riktigt roliga linjer efter linnet :)

Ikväll blev det en glass på Triumfglass. Vilka kulor man får! Jag tog en kula, men fick hela bägaren full (jag såg att hon la i två stora) för 20:-! Farligt billigt och gott... :)

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0