SOMMARLOV

Opponeringen gick bra imorse och... Nu har jag SOMMARLOV!!!

Det finns nog ingen skönare känsla... Fast jag måste säga att jag saknar att ha skolavslutning. Helst av allt hade jag velat ha som på låg och mellanstadiet med Den blomstertid nu kommer, fina klänningar och skrubbsår på knäna (och sen hem till Malin för att äta jordgubbstårta) men jag kan förstå (om än inte riktigt acceptera) att den tiden är förbi.

Det hade i alla fall varit trevligt med någon slags avslutning. En picknick med klassen och ett "glad sommar" så hade det känts mer på riktigt.

Nåja, jag är nöjd ändå. För jag har SOMMARLOV!!! :D

Och imorgon har jag beställt tid för klippning och slingning för att bli riktigt sommarfin!


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0