Sommarlovstips?

LEDIG! SOMMARLOV! men vad segt....

Det är helt otroligt vad jag längtat efter sommarlov i år! Det är underbart att få en paus från skolan och jobb och allt som kom samtidigt ett tag. MEN! Jag var så säker på att jag skulle bli väckt imorse av att de ringde och ville att jag skulla vicka. Men ingen ringde...

Så nu sitter jag här. Det regnar ute, alla mina vänner jobbar och jag har inget att göra. Har läst en jättebra bok hela morgonen om kärlek under II världskriget, Magnoliatorget, men det kan jag väl inte göra hela dagen??

Efter att ha varit i farten en hel termin så är det plötsligt svårt att koppla av. När jag var yngre kunde jag spendera en hel vecka på sommarlovet med att bara läsa böcker... varför är det så svårt nu?

Tips om vad man kan göra?




Jag plockade syrener igår och ställde på bordet, så nu luktar det gott i lägenheten i alla fall =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja det borde det verkligen finnas.



Jag är uppe i 174 unika nu :O Men jag klagar inte :D:D

2010-06-07 @ 11:52:34
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: cornelia [FOTOBLOGG]

sv: tack så mycket! :)

jag har en nikon d3000..

2010-06-07 @ 12:16:56
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0