Sommarsolstånd

Ååååååhhhhhhhhh!!!!

Vaknade med ont i halsen idag och känner mig förkyld =(

Det bara måste gå över till midsommar! Jag har inte alls lust att vara förkyld i ett tält i Lysekil. Det är ju bästa helgen på hela året! Så dålig timing får inte min kropp ha helt enkelt.

Annars har jag smått panik över att det är sommarsolståndet idag. Idag är alltså dagen som längst och natten som kortast. Redan imorgon så vänder det och vi går mot höst igen. Det känns ju inte som att sommaren har hunnit börja än! Jag har inte ens hunnit vara ute en natt och se soluppgången. Det är veckor kvar till den riktiga semestern (även om jag varit ledig mycket nu ändå) och allt roligt som man ska göra på sommaren har inte ens planerats. Midsommar är på något sätt startskottet för sommaren tycker jag. Innan dess är det mer som en varm vår. Det finns mängder med roliga saker jag vill hinna med i sommar. Att den redan är på väg åt andra hållet känns faktiskt riktigt jobbigt... bäst att inte tänka på det!


Så här ska man sova på sommaren- UTE! (Roskilde 05)


och så här glad ska man vara när man inte sovit alls =) det är ju ändå semester! (eller borde vara- för alla- hela sommaren tycker jag!)

Uh, jag längtar efter att få åka på festival igen...


Här visar Bear vad det där ståndet mitt i sommaren egentligen handlar om :)

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHHAHAHAHAHHHAHAHAHAHA!!! Jag älskar bilden där jens och vicky sover!! vad kul vi hade :)

2010-06-21 @ 16:33:45
URL: http://smasheduptoy.blogspot.com

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0