VM-tipset

Nu har jag spelat på VM-stryktipset. Lämnade in en tidigare i veckan med, men det går inte riktigt som jag hade tänkt mig. Det är inte slutspelat än men jag  har redan tre fel så där lär det inte bli några pengar. Hoppas att det går bättre med den här, nu har man ju fått kolla in alla lagen i alla fall =) Ikväll vill jag se England-matchen. Innan dess hoppas jag på fint väder så jag kan bli ännu en nyans rödare :)

Men först- Allum och en sväng till rean på Stadium framförallt (sen blir det säkert fler affärer på vägen). Jerry ska ut och festa ikväll så jag hänger nog i Lerum om inga andra förslag kommer fram under dagen. =)


Sen har jag satt en slant på att Tyskland vinner rubbet. Vem tror du vinner VM?


Såhär har jag tippat veckans matcher:

Matcher Rätt rad  Mitt system  
1. Chile - Schweiz        1 X      
2. Spanien - Honduras        1        
3. Frankrike - Sydafrika        1 X 2    
4. Mexiko - Uruguay          X      
5. Grekland - Argentina Dubbelv            2    
6. Nigeria - Sydkorea        1   2    
7. Slovenien - England            2    
8. Ghana - Tyskland            2    
9. Danmark - Japan        1        
10. Kamerun - Holland            2    
11. Slovakien - Italien        1   2    
12. Nordkorea - Elfenben.            2    
13. Portugal - Brasilien            2  

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0