Walk over

Det blir ingen match ikväll! Det andra laget lämnar walk over. Tråkigt!!! Hade sett fram emot att lira lite, särskilt som det inte blev någon träning igår. Nu verkar det inte som att jag kommer iväg på nån träning alls den här veckan eftersom det inte är nåt roligt friskispass imorn och jag ska på bio på torsdag. Kvällens har redan startat. DUMT! =/

Om jag inte kan lura med Jerry att spela badminton imorgon... men det känns som om jag har oddsen emot mig.

Åh, dessutom hade jag inte behövt slänga i mig mat när jag kom hem. Jag hade kunnat vänta lite och käkat något godare än keso och makrill i tomatsås... jag hade kunnat göra pannkakor... (mums) Typiskt!


Mormors pannkakor är världens bästa. Tyvärr är det ett gammalt kort. Hade gjort mycket för att äta dem ikväll med! :)


Kommentarer
Postat av: Neha

Pannkakor är så gott:D

2010-06-10 @ 20:40:56
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0