youghurt ÖVERALLT





Har längtat hela veckan efter att få åka hem till mor & far och softa på balkongen och äta mammas mat...
MEN så blev jag förkyld =( Får spendera dagen på soffan istället och försöka bli frisk till midsommar. Ska verkligen försöka ta det lugnt idag med film, böcker och massa vatten och juice. Har nog inte lyckats med det på flera år, men ändå. Jag hittar alltid nåt jag orkar göra annars. Städa, baka osv. Men jag måste verkligen bli frisk till midsommar! Imorgon kväll åker vi till Lysekil och ska sova i tält, vilket inte är jättebra om jag mår såhär... Så jäkla kass timing!




Hade hoppats på att kunna köra en tvätt hemma med ju. Särskilt efter igår... När jag kom hem i från jobbet så tog jag en skål med youghurt och smakprover jag fått på stan på Wasas nya müsli (jättegod med äppelbitar i!). Hällde allt i en skål, satte mig i soffan och skulle dra en filt över mig. Då vänder jag på skålen! Rakt ned i knät. Snacka om att inte kunna koordinera... =( Så det var youghurt och müsli över mysbyxorna (helt nya), tröjan (nytvättad) filten, kuddarna i soffan, soffan samt ryamattan. KUL.

Nu är det Back to Aidensfield på tv. Det får man se när man är sjuk... :)

Kommentarer
Postat av: nina

sv: ja, jag brukar köra på den taktiken när jag inte vet vad datorn vill mig haha, dock funger det bara ibland nu menmen, bätter än inget! krya på dig! :)<3

2010-06-23 @ 11:14:37
URL: http://thisisit.webblogg.se/
Postat av: MICHAELA D

Svar: Kul att det uppskattas :)

2010-06-23 @ 12:34:21
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0