Fuskbyggarna ikväll

Har baara pluggat idag. Försöker hindra mig själv från att äta upp allt sött jag kan hitta i lägnheten men det är så svårt när man pluggar. Vill hela tiden unna mig något för att göra det lite roligare :)

Har varit inne på GU en sväng med och fick låna en bok jag behövde av en klasskompis. Kanon! Utan den hade tentan gått åt skogen helt enkelt.

Nu kommer snart Jerry hem från jobb och träning och ikväll är det Fuskbyggarna på tv. =) Ska försöka skriva lite till nu så har jag förhoppningsvs bara en fråga kvar att skriva imorgon. Hade varit så skönt att hinna klart med den så att jag kan vara helt ledig på fredag!

Var nere och fixade en tvättid förut. Imorgon 8-12. Tjoho! ;)


over and out...


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0