Nostalgimusik

Putsar fönster, städar och fejar och lyssnar på (och skrålar med) till en nostalgilista på spotify (inkl. några nykomlingar och framförallt mycket som påminner om sommaren:) solen skiner ju!! Härligt!!

Jill Johnson – Jag har livet ett stenkast från mig
Jill Johnson – You Don't Have To Say You Love Me
Jill Johnson – Jolene
Jill Johnson – Oh, vilken härlig da'
Rhapsody In Rock (Jill Johnson) – Desperado
Mando Diao – Gloria
Bonnie Tyler – It's A Heartache
Peter Lemarc – Ända Till September
Peter Lemarc – Kort Vals Till Min Älskade
Titiyo – Man in the Moon
Kent – Socker
Kent – Kräm (så nära får ingen gå)
Kent – Musik Non Stop
Kent – Kevlarsjäl
Kent – Kungen är död
Lily Allen – Smile
Eskobar – On The Ground
Eskobar – Tumbling Down
Eskobar – Good Day For Dying
Eskobar – Why London? - Demo
Eskobar – Eh, Eh (Nothing Else I Can Say)
Eskobar – Someone New
Peter Jöback – Vem Ser Ett Barn (Pity The Child)
Peter Jöback – Guldet Blev Till Sand
Peter Jöback – Sommarens Sista Sång
The Verve – Bitter Sweet Symphony
The Verve – The Drugs Don't Work
The Verve – Sonnet
Weeping Willows – Touch Me
Melissa Horn – Som jag hade dig förut - med Lars Winnerbäck
Lars Winnerbäck – Jag får liksom ingen ordning
Lars Winnerbäck – Du min vän i livet
Lars Winnerbäck – Elden - Live
Lars Winnerbäck – Solen i ögonen - Live
Lars Winnerbäck – Kom ihåg mig
Lars Winnerbäck – Söndag 13.3.99
Lars Winnerbäck – Fröken Svår
Lars Winnerbäck – Lovesång
Lars Winnerbäck – Vår för Hjärter Dam
Lars Winnerbäck – Tal av Hjärter Dam
Lars Winnerbäck – Försvarstal
Lars Winnerbäck – Där elden falnar (men fortfarande glöder)
Lars Winnerbäck – När sommaren kommer
Lars Winnerbäck – Pamflett Nr. 68 - Vals För Ingens Hundar
Lisa Ekdahl & Lars Winnerbäck – Natten Skyddar Dom Älskande
Lisa Ekdahl & Lars Winnerbäck – Dom Band Som Binder Mig
George Michael – Careless Whisper
George Michael – Kissing A Fool
George Michael Duet with Elton John – Don't Let The Sun Go Down On Me
George Michael Duet with Mary J. Blige – As
Wham! – Wake Me Up Before You Go-Go
Wham! – Club Tropicana
Wham! – The Edge Of Heaven
Wham! – Bad Boys
A Slice Of Saturday Night - Original London Cast – Romance/Wham Bam
Alexandra Burke Feat. Flo Rida – Bad Boys
Erik Grönwall – Higher
Calle Kristiansson – Hungry Heart
Calle Kristiansson – With A Little Help From My Friends
Calle Kristiansson – Your Song
Calle Kristiansson – Highway To Hell
Calle Kristiansson – Jumping Jack Flash
Volbeat – Soulweeper
Angel – Sommaren i City
Lill-Babs – Gröna granna sköna sanna sommar
Raymond & Maria – Ingen vill veta var du köpt din tröja
Frida – Dunka Mig Gul & Blå
Pelle Almgren & Wow Liksom – Om å om igen
Jumper – Hon har ett satt - Original Version
Orup – Magaluf
Caramell – Efter plugget
Peter Lundblad – Ta mig till havet
Sven-Bertil Taube – Änglamark
Günther & The Sunshine Girls – Sun Trip
Kikki Danielsson – Papaya Coconut
Tomas Ledin – I natt är jag din - Live sommar 2006
Waldemar Ahlén – En Vänlig Grönskas Rika Dräkt
Håkan Hellström – Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg
Håkan Hellström – Nu Kan Du Få Mig Så Lätt
Håkan Hellström – Kom Igen Lena!
Håkan Hellström – Kär I En Ängel
Håkan Hellström – Vi Två, 17 Ar
Håkan Hellström – Den Fulaste Flickan I Världen
Håkan Hellström – Trubbel
Håkan Hellström – Jag Ger Dig Min Morgon (I Give You The Morning)
Håkan Hellström – Mitt Gullbergs Kaj Paradis
Jamie Walters – Evilyn
Jamie Walters – Catch Me
Jamie Walters – Just Like You
Jamie Walters – Better Off Dead
Jamie Walters – Wonderland
Jamie Walters – Such A Drag
Jamie Walters – Marooned
Ted Gärdestad – För kärlekens skull
Ted Gärdestad – Oh, vilken härlig da'
Ted Gärdestad – Eiffeltornet
Ted Gärdestad – Jag ska fånga en ängel
Ted Gärdestad – Come Give Me Love
Ted Gärdestad – Ge en sol
Ted Gärdestad – När showen är slut
S Club 7 – Bring It All Back
B*Witched – C'est La Vie


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0