Ny dator!

Helgen har varit bra! Träffade gamla klassen (fordonskonstruktion/design) på chez amis en sväng när de tog examen i fredags (känns bara lite surt att de tog examen och jag har tre år kvar) men riktigt roligt att träffa alla igen. Roligare än jag hade förväntat mig :)

Igår var det hockey på Scandinavium (vilket kunde varit roligare med tanke på resultatet...) men kul att vara där ändå.

Annars jobbade jag i lördags och hann med en sväng till blomsterlandet igår. Nu är det lite mer påskfint här hemma i alla fall :)

Beställde hem en ny dator idag! Äntligen en laptop igen :)
Det blev en sånhära: HP Pavilion dv6-2058 15.6" WXGA




Nu blir det skolan en stund- en lektion i språkhistoria.

Ikväll är Helsingborg-IFK kl 19 på canal+ ett måste!

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

sv; ja de gula var balla!



Åh kul med nya dator!

2010-03-29 @ 12:10:48
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0