Svårt att välja dator...

Hej alla glada!

Eftersom min laptop pajade och jag inte har hunnit skaffa någon ny än så får jag sitta vid en otroligt seg stationär nu för tiden. Därav otroligt dåliga uppdateringar och inga bilder. =/

Hoppas kunna skaffa en ny i nästa vecka, men vi får se. Tycker det är så svårt att välja! Hur mycket ska den få kosta? Vilket märke? Vilken modell? Vilken affär? Blir tokig.

Annars är allt bra här. Mycket att göra i skolan vill jag lova. Kalendern är full med tentor och arbeten så långt jag orkar bläddra...
Förutom skolan är det 2 jobb, träning, IFK-matcher och vänner/pojkvän som tar upp min tid. Fullt upp! =)

Jerry är iväg och tränar nu och jag ska sätta mig och pyssla lite med ett nytt fotoalbum tror jag =)

Cherio my darlings!

och glöm inte VÅFFELDAGEN imorgon! Mums! Jag ska unna mig riktigt många... :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Klart vi inte glömmer våfflorna.. Hoppas du hittar en dator i den hemska djungeln, kramkram

2010-03-25 @ 12:14:41
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Trist att datorn gick sönder :S

2010-03-26 @ 10:45:29
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0