Svenska Hollywoodfruar

                  



Nu har jag kollat på Svenska Hollywoodfruar.
Den nya säsongen verkar mycket bättre. Tycker inte Anna Anka är så rolig, de som är med nu verkar mer vanliga, fast lyxiga.
Jag tycker att det är ett riktigt underhållande program, men det är svårt att förstå att de faktiskt lever sådär. Tycker att det borde vara rätt tråkigt i längen? I alla fall för de som inte har något jobb utan bara går hemma. Shopping och inredning är hur kul som helst och jag skulle gärna åka till USA igen och shoppa loss, men över en semester, inte ett helt liv...
Fast det vore kanske inte så dumt att vara ekonomiskt oberoende. Undra vad man skulle lägga mest pengar på då??
Vad skulle du köpt först?


Undra vilka som är naturligt blonda?




Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag skulle renovera hela huset om jag fick en stor summa pengar :)

2010-03-09 @ 09:06:22
URL: http://melkerochjag.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0