Trasig dator...

Min dator har gått sönder! =(

Den blev bara helt svart när jag använde den.

Självklart har jag inte hunnit spara alla bilder som jag fick fram igen efter att den extrena gick i golvet. Allting är alltså borta- igen. Blir så trött!!

Jag vill ha tillbaka mina bilder... och jag behöver en dator! Ska skriva hemtenta nästa vecka och kommer få låna mammas, vilket är kanon, men det håller ju inte i längden. Sitter vid Jerrys nu, men den flippar ju titt som tätt så jag vågar inte spara något på den.

Så fort jag lyckas spara ihop lite pengar, som nu efter jul, så försvinner de till något jag inte alls vill lägga dem på. Inte kul alls...

Så om jag inte uppdatrerar så ofta här ett tag framöver, så vet ni varför...

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0