174 p


Jag har tagit 174 högskolepoäng nu. Om 6 poäng har jag sommarlov. Tänk att 6 ynka poäng kan vara en så liten uppsats. Tänk att en så liten uppsats kan skapa så mycket prestationsångest och vånda.

Jag kunde jobbat hela dagen idag. Istället sitter jag här med datorn i knät och försöker skapa en uppsats av all information jag skrapat fram. Inte det lättaste vill jag lova. En dag som denna hade jag hellre stått i Saluhallen och sålt kalkon. Så känns det inte ofta.

Helgen var härlig! Efter jobbet i lördags åkte vi till Härlanda tjärn och grillade och solade och senare på källen såg vi Prince of Percia på bio. Helt okej! Jag gillade slutet :)

Igår var jag hemma hos mor & far och solade, läste och tog en sväng upp till farmor och hälsade på. Trevligt!


gänget vid härlanda tjärn

Jag tog massa fina bilder, men insåg nu när jag förde över till datorn att jag lyckats radera några. Klantigt! =/


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0