Biljetter

  • Biljetter till Green day 5/6 check!
  • Biljetter till GAIS-IFK 10/5 check!
  • Biljetter till Winnerbäck 16/7 check!
  • Biljetter till Siesta! inte check. (hur ska jag få råd? så snart! =S)
  • Biljetter till Metal Town inte check. (men långt kvar, kanske kan gå nästa månad? fast dyrt!)
  • Biljetter till Roskilde inte check (kommer inte gå i år =/)
  • Biljetter till En mor till salu (Falkenberg) inte check (vet inte när än)

Så mycket jag vill göra! Ååh längtar efter ett riktigt jobb med en okej lön!! =)

Nu har jag gjort fem matlådor med korvstroganoff! Undrar om de kommer bli uppätna eller om vi hinner tröttna? :) och så har jag plockat vitsippor som står på bordet!! Fint!! =)


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0