Brandlarm & utryckning

Yo!
Inte för att jag har tid, men ändå. Jag är inte den som kan stressa :)

Lämnade in uppsatsen på skolan imorse. Gött!

Fick hoppa in och vicka efter det på en förskola! Har inte jobbat med så små barn på flera år. Det var stundvis riktigt roligt, fast inte lika kul att vi lyckades sätta igång brandlarmet när vi skulle tina bröd. Hela skolan fick utrymma och det kom rökdykare för att titta på vår micro som rök så in i norden. Jag luktar rätt... bränt just nu :)

I fredags var det party party med Jerrys släkt och deras vänner. Bra hålligång och riktigt roligt!

Lördagen blev lugnare. Vi shoppade loss på allum under dagen och såg Eurovision på kvällen. (Första gången jag tycker att rätt låt vann!)

På kvällen igår fick jag träffa världens sötaste, mjukaste och finaste Fiona. Blev kär vid första ögonkastet. <3 Jag är säker på att vi kommer bli riktigt bra vänner framöver :)

Nu- fotbollsträning! Bussen går om en kvart. Hurry curry!


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0