Månsken över sjön

Nu har vi klarat av ett besök på sjukhuset med mormor och allt har gått bra! Känns skönt. Blev lite nervös imorse när vi fastnade i köerna, men vi hann fram ordentligt ändå. Kör ju aldrig bil på morgonen annars och har nog inte riktigt fattat förrän nu vilka enorma köer det är till tunneln varje dag. Galet. Hoppas det blir bättre med den nya förbindelsen!

Det är mysigt att bo hos mormor. Det är så otroligt tyst här ute på landet. Knappt en bil som åker förbi. Inatt var vi uppe och tittade på månen. Den är full och speglade rakt ned i sjön. Otroligt vackert! Har börjat på en ny bok och har inte läst så mycket som igår kväll på väldigt länge. Här finns inte mycket annat att göra och det är gudomligt avkopplande...

Nu har vi ätit lunch och jag ska försöka skriva det sista på projektarbetet. Fick bra kritik på handledningen igår så behöver nog inte skriva så mycket mer. Skönt! Ska skynda mig att bli klar så slipper jag sitta i helgen =)

Nu ska jag plugga lite till.
Tjingeling!

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0