Pyjamas is the shit

Haha Carro läste igenom listan med knasigheter och skrattade åt att jag kryssat i "pyjamas på offentlig plats".  Särskilt eftersom vi varit på pyjamasparty på kåren i Skövde tillsammans för 2-3 årsedan och redan på eftermiddagen knallat runt på stan i pyjamas. Efter partyt gick vi dessutom på McDonalds iförda pyjamas mitt i natten hela gänget. Det roliga var att det hade jag glömt av! Så jag kryssade helt sonika i det eftersom jag bland annat åkt till skolan (universitetet) i pyjamas, med ett regnställ över, en ruggig höstdag. Samt en sommardag för ett antal år sedan åkt och handlat frukost i pyjamas.

Jag gillar pyjamas!

(Bör kanske tilläggas att jag varit på väg att åka till skolan i pyjamasbyxor fler gånger, men upptäckt mitt misstag när jag satt mig på cykeln. Var otroligt morgontrött under högstadiet/gymnasiet. Men kan inte komma på annat än att jag då gick in och bytte byxor... Eller är det någon som sett mig i det? Hmm.)

Nu är det visst dags för att plugga till tentan igen. Kan man sitta ute tro? Kan jag med att sno grannens uteplats? Ohyes.

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0