A walk of surprises

Sitter på Victoriagatan med Hanna och Carro och jobbar med mission 24 =)
11 studenter av 30 dök upp. Men de som är här är engagerade! =)
Tyvärr verkar vi få problem med logi av studenterna under natten.

Efter en mycket god thai-lunch tog jag en promenad upp till Humanisten i värmen och konstaterade att jag fått VG på språkhistoriatentan. (Surprise 2) Woho! Det känns oväntat, overkligt och helt galet skönt.

På vägen tillbaka köpte jag plåster mot mitt skoskav på pressbyrån. Plastplåster som inte sitter kvar. För 34:- Dyrt!? (Surprise 2) Köpte nya rödrandiga seglarskor igår och har världens skavsår på hälen =(

Utanför Pressbyrån mötte jag Malin och Emma (Surprise 3) som hade varit och fikat. Trevligt!

Jag gick vidare tillbaka mot Victoria och vem möter jag i nästa korsning om inte Stoffe! (Surprise 4) Det var inte igår! Men roligt =) För sisådär 5 år sedan var jag ihop med Stoffe i typ ett halvår innan han övergav mig för att dra till Australien istället. Så kan det gå! Tur att jag hittade Jerry istället, my love! =) 

Now, back to work! och sen en liten tur till pedagogen för läroplansletning.

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0