Utmaning :)

Jill utmanade på sin blogg så why not åk flott =)
Orkar inte plugga mer just nu ändå. Har varit sjukt effektiv idag. Pluggat 9-16 utan uppehåll och har haft en paus sen dess för att äta och städa lite. Har skrivit sisådär 8 sidor idag! Det är väl duktigt? Blev ingen fotbollsträning idag så nu väntar jag på att Jerry ska komma hem.

Tio första
  
Första bästa kompis: Malin (alltid!)
Första bil: har aldrig haft någon =(
Första husdjur: Grodyngel? =)
Första semester: Förutom sommarstugan så var det väl Danmark kanske?
Första jobb: Smakprovsutdelare på ICA i Frölunda
Första köpta skiva: Roxette
Första riktiga kärlek: Oj. Första pojkvännen hette Daniel
Första piercing: Öronen
Första konsert: Öh. Bryan Adams? Destiny's Child?

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: en drink 
Senaste bilfärd: I går kväll Lerum-Jonsered
Senaste filmen du såg: Prince of Percia på bio i lördags
Senaste ringda telefonsamtal: Chefen
Senaste bubbelbadet: I USA tror jag. Det var ett tag sedan!
Senaste spelade cd: Rhianna
Senaste kyss: Jerry
Senaste gången du grät: Nån gång förra veckan kanske?
Senaste måltiden: Kycklingsallad till lunch

Åtta har du nånsin

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nja. På sätt och vis.
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
Fastnat med blicken i någons urringning: Yes
Fått ditt hjärta krossat: Ja det med.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Japp
Tre val
Blått eller rött? Blått
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad, alla gånger.

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0