Beautiful blogger award



 Jag har fått ett Beautiful Blogger Award av Lena!



Och jag blev toppenglad! Tack Lena =)
Vissa dagar är det de små sakerna som gör att en kass dag kan bli bra.

Beautiful Blogger Awards regler:
- Som vinnare ska du kopiera in bilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
- Tacka och länka tillbaka till den du fick priset av.
- Ge priset till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem.
- Skriva 7 intressanta saker om dig själv.


Så, de jag ger vidare till är...

Jessica - mamma till Melker som ser ut att vara världens busigaste
Kajsa- som sliter med tentaplugget nu precis som jag
Emelie - som har roligaste bloggen, när hon väl skriver
Sofie - fd. fotbollskompis som har fina William (som jag inte träffat än tyvärr)
Carro - som redan har fått det av Lena, men hon kan gott vara värd två
Jessica - mamma till världens sötaste Alissa
Emmy - ingen jag känner, men hennes illustrationer är bäst.

7 intressanta saker då? Haha omöjligt.
Men 7 saker kan ni få. Lite kuriosa sådär.

Jag kan inte hålla i en penna utan att tugga på den
Jag har åldersnoja och vill absolut inte bli äldre
Jag fäller otroliga mängder hår
Jag drömmer ofta mardrömmar
Jag sitter oftast hellre vid datorn än ser på tv
Jag hatar skräckfilmer
Jag tycker att pepparkakor är det godaste som finns

Jag jag jag jag jag :)
egooooooooooooo :)





Kommentarer
Postat av: emelie

vad söööt du är! min blogg kan ju inte vara direkt rolig! :P men nu känns de som ja måste skriva lite :P

2010-11-14 @ 21:18:51
URL: http://pemly.blogspot.com

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0