Dags att svida om


Jessica la till handsprit på packlistan. Mycket bra idé! Tummen upp! =)




Nu ska vi snart hem till Marie en sväng. Orkar inte festa festa, men en liten stund
blir bra! Ska hämta upp Maritzabel och ett paket på vägen med.
Pristet från Stockholmsgruppen har kommit! Spännande =)
Ååå jag ska ju hämta upp min hostmedicin med. Det höll jag på att glömma!
Ringde vårdcentralen imorse och de skulle fixa ett recept till mig. Tackar! =)


Jättebra webcamkvalitet. Mycket nöjd med det här kortet.
När jag blir gammal och rynkig ska jag använda webcam till alla mina kort.
Man ser inga detaljer alls =)


Kommentarer
Postat av: therese - fotoblogg

re: Njaa det var väl cirka en månad sen jag köpte den :)

2010-11-12 @ 17:15:00
URL: http://smilelikeyoumeanitt.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0