Fotbollssöndag


Försökte blogga med mobilen förut, men fattade aldrig hur man fick in både text och bild.
Lena- hur gör du?

Idag är det en riktigt slö söndag. Måste försöka bli frisk tills imorgon.
Min röst är nästan helt borta nu. Suck!
Då börjar VFUn igen och jag ska vara på en ny skola. Spännande!

Så den här söndagen består av halstabletter, stickning, fika (söndagspromenad?) och massa fotboll på tv.
Arsenal-Newcastle och IFK-Gefle framförallt. Liverpool-Chelsea krockar tyvärr med IFK.






Kommentarer
Postat av: Lena Carewall

jag skickar ett mms m text och bild till ett nummer som(tydligen) man kan hitta ngåonstans i bloggen när man loggat in.

min kompis micha hjälpte mig med det men jag kan ta reda på det om du vill :)

2010-11-09 @ 16:57:50
URL: http://lenahell.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0