G'day mate!



Flyget gick bra, men tog laaang tid. Sov gott fran hong kong i alla fall.
idag har vi gatt runt i melbourne och varit uppe i heureka building. 90 vaningar upp- svindel!
imorgon ska jag och jerry ga pa zoo och mata kangurur och koalor och titta pa en ny elefantunge.
pa kvallen ar det en marknad med massa smastand och olika sorters mat.
pa torsdag ar det shopping som galler.

nu forsoker jag halla mig vaken, far inte somna for tidigt (kl ar typ 21 har nu) utan maste vanda dygnet ratt.
ar aningens jetlaged och efter tva ol ikvall blev jag duktigt fnissig. allt ar kul just nu!!
ha en bra dag i snon i sverige!
har ar det 30c varmt och stralande sol... =)



Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0