Hej mitt vinterland





Snön yr utanför fönstret och om två timmar bör jag sitta på bussen in till stan.

Har inte riktigt lika ont i halsen idag, men rösten är fortfarande borta,
hostan har hållt mig vaken i natt och nu är jag dessutom snuvig!?

Efter snart en veckas olidligt halsont, ska alla andra förkyldningssymtom
(Ordet kommer från början från det grekiska σύμπτωμα (sýmptoma))
komma nu? Det här kommer bli den längsta förkyldningen i mannaminne!?
Dessutom har ett öga svullnat och jag mår illa.
Kunde det inte räckt med halsfluss?

Isch vad jag klagar! men det får man väl ibland?
Grejen är ju mest att JAG HAR INTE TID!
Nu är det praktik, tenta i helgen (oooomotiverad)
och om 1½ vecka åker vi till Australien!
Då vill jag verkligen inte vara sjuk!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Man får klaga hur mycket man vill när man mår dåligt :) Hoppas du kryar på dig snart! Kramar

2010-11-09 @ 13:01:51
URL: http://melkerochjag.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0