Krämer hit och dit



För ett tag sedan fick jag hem ett stort paket från buzzador med produkter från Decubal.
Handkräm, lip balm och ansiktskräm.
Nu har jag haft allt hemma i ca en månad och är supernöjd med handkrämen och lip balmet.
Det hjälper verkligen mot torr hud!
Ansiktskrämen var bra, men inte den bästa jag haft.

Så om du har torr hud så är Decubals produkter ett hett tips! =)




Ett plus för att de inte luktar något speciellt. Bra för allergiker och blandar sig inte med andra lukter man redan har på sig. Dessutom känns det mer seriöst med en kräm som inte luktar...
Fast likväl ett minus för att det är tråkigt att de inte luktar gott... Kluven!

Däremot fick jag hem en ansiktskräm och en body lotion från Stockholmsgruppen. Body lotionen luktar citron och du känner dig underbart fräsch efteråt. Dock inte lika effektiv när du är riktigt torr =)
Ansiktskrämen från Sthlmsgruppen går däremot in bättre i huden än Decubals.

Nu ska jag städa, baka och plugga. Om en stund kommer Teresia förbi och då är det nog bäst att det är lite ordning och reda här :) (just nu är det kaaaos)


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0