Ny praktikplats


Idag var första dagen på den nya VFU-platsen.
Det verkar hur bra som helst!
Är helt säker på att jag kommer att trivas där.
Läraren jag går med är supertrevlig.

Tyvärr har jag tappat rösten nästan helt nu,
så jag kan inte undervisa.
Nån som sett var jag lagt den?
Tips som leder till att rösten hittas igen får hittelön!

Jag fick lov att sluta tidigt idag och gå hem och kurera mig.
Förhoppningsvis är rösten tillbaka snart så jag kan göra mig förstådd.
Väldigt frustrerande när ingen hör.

Här får ni ett kort på mig and my sweetheart från igår.




när man ska ta på sig själv på armlängds avstånd är inte macroobjektiv en jättebra idé.


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0