Party på Hard Rock


Malins födelsedagspartaj igår var kalasbra!
Kvällen slutade på Hard Rock.
Eller nja, det slutade väl egentligen hemma efter sömnig bussresa och ett för kort McDonaldsbesök.
Men det roligaste slutade på Hard Rock.

Anyway. Bildbevis kommer häär: (för ni ser väl hur roligt vi har!?)



Malin och jag poserer duktigt för aveny.se



De spelade Robyn! Då bara måste man dansa.



Paaarty!



Ydre har alltid koll på läget. Dessutom hade han snyggaste dansen. Och- jag har dig på film!
Mamma såg den idag och tyckte att du var jätteduktig! :)

Idag har vi firat pappor och ätit oss mätta på mat och kakor i överflöd.

Nu ska jag se en film- My Sassy girl - en romantisk komedi. Känns rätt lagom jobbigt en söndagkväll.




Kommentarer
Postat av: Maria

sv: tack! jag är väldigt nöjd med det köpet, annars har det varit lite sisådär med just pilotjackor. Har faktiskt inte sett så många snygga med rimligt pris tyvärr.

2010-11-14 @ 21:39:41
URL: http://marysss.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0