Under progress


Designen är under progress so to speak.

Är så gaaaalet trött i huvudet efter allt pluggande.
Ska bli så otroligt skönt när tentan väl är gjord på fredag.
Hoppas bara det känns bra efteråt med.
Lär väl vara nervös fram till resultatet.
Hoppas jag hinner få det innan vi åker!

Mammas nybakade bröd får bli både lunch och middag idag.
Så megasuperdupergott är det!
Hon var precis här och lämnade en påse med strumpor.
Hon är bäst!

Idag började det ösregna när jag gick genom stan.
Fick kasta mig in på Lindex för att inte bli dränkt.
Och tänka sig- deras rea började idag!
Ett bra sätt att spendera tiden tills regnet avtog - i provrummet!

Kom hem med en svart oversize-tröja för 99:- (70% rabatt)
Den var så oversize att jag fick ta en XS för att den ens skulle sitta kvar på mig.
Go att ha till leggnings i höst/vinter.

Vid närmare eftertanke för nog bloggdesignen vänta till efter tentan...
Ni får stå ut så länge!








Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0