Oh baby I'm a rockstar





Pluggat flitigt med Kajsa & Erik idag.
Ska fortsätta hemma nu.
Så seeeegt med tentaplugg!
Men det måste göras.
Längtar till fredag eftermiddag när det är över!

Käkar en supergod kycklingsallad
(om det inte varit för grönpepparkorn i dressingen
som gör att det då och då blir väldigt starkt.)

Hade glömt att ställa om klockan som alarmet går på igår.
Därför var jag uppe och vände vid 06:15 imorse. Hugaligen vad tidigt.

Better get going. Rihanna får hålla mig sällskap.

To be what you is
You gotta be what you are
The only thing I'm missing
Is a black guitar

I'm a rockstar
Hey baby
I'm a rockstar
Hey baby

Big city
Bright lights
Sleep all day
long nights

Six inch walker
Big sh** talker
I never play the victim
Id rather be a stalker



Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0