Vinnare!


Grattis!

Grattis till Emelie, som vunnit ett kit från Stockholmsgruppen Cosmetic.
Maila dina kontaktuppgifter till [email protected] :)




Jag vann! Jag vann jag vann jag vann jag vann!!!! Yippie!!!

Har knappt sovit i natt. Har haft så sjukt ont i halsen att jag vaknat hela tiden.
Kunde inte äta frukost imorse för jag kunde inte svälja mackan.
Har skrivit tenta hela morgonen.
(den kändes helt okej, men det gjorde det sist med och då gick det ju ändå inte vägen, så vi får väl se...)

Sitter här med en varmakoppen, bläddrar i en skvallertidning och njuter av att det är helg.
Loggar in på bloggen för att checka läget...

och så möts jag av det här!

Det är härligt vad småsaker kan förändra en dag från piss till toppen! =)
Tack!

Undrar om det händer nåt mer som gör att även kvällen kommer att bli kanon?
Tentaöl kanske?
Andra förslag?





Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: vad kul att du är med! lycka till :)

2010-11-05 @ 21:13:00
URL: http://decevven.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0