Another morning glory


När jag för en gångs skull har tid att göra en ordentlig frukost tänkte jag slå till på stort!
Eftersom müslin är slut fick det bli gröt och äggmackor.
Jag gör iordning allt, sätter in gröten i micron och efter en minut tar jag ut den, rör runt lite och sätter in den igen.
Då funkar inte micron längre.
Va fan!

Kan ju inte äta halvfärdig gröt heller!
Så nu pluggar jag och lyssnar på Beatles istället. Ella ja, jag ska plugga. Strax.

When I was younger, so much younger than today, I never needed anybodys helpin anyway
men nu behöver jag hjälp med en ny microooo

Ringde till Jerry och berättade att det inte var mitt fel att den pajat.
Han skrattade bara. Hmpf!

...dessutom har jag fått en stor kaviarfläck på mysbyxorna från äggmackan. fräscht.







Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0