Filmkamera

Hallo so!

Idag har det änna varit en lång dag.
Sisådär en timme längre. Höhö.

Det har varit ikea, bauhaus, coop och media markt.

Kom i alla fall hem med en sån här liten goding:


Det är ingen HD kvalitet tyvärr, men va fan, det är det ju oftast inte på det
man ser på tv heller och det duger ju. Vi är ju inga proffsfilmare ändå.

Kul att kunna filma lite i Australien mer än med den vanliga digitalkameran.
Nu är det mindre än en månad kvar till vi åker. Excited!

Annars då?
Jag ska laga pumpamat idag :) Karvade ur en pumpa igår på jobbet
och tog med mig hem så det ska bli pumpa soppa till förrätt och
färsk pasta med pumpa till huvudrätt. Hittade recept på pumpapaj
till efterrätt med, men det orkar jag inte :)
Särskilt inte nu när Jerry pyst iväg till Anti...
verkar som att jag får äta upp min pumpa ensam!
(och då kännas väl trerätters lite överdrivet).

So long kanelstång.


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0