Förkväll



Efter en "lång" dag i skolan hänger jag nu hos Malin
och väntar på att kunna dra iväg till Ullevi för att se IFK - Trelleborg.
Helt perfekt att ha kompisar som bor i stan. =) 
Hade inte varit nån idé att åka hem, hade bara fått vända i dörren typ.
Nackdelen med att bo på "landet".

Hann med en snabb 10-minuters fika med Marie med på hennes lunch.
Orkade verkligen inte gå på stan idag.
Ligger på soffan och kollar förkväll här istället.
Saknar hundarna som inte är hemma idag.

Förkväll är verkligen tråkigt egentligen, men jag gillar Carolina Gynning.
Ska nog kolla hennes blogg istället :)


Imorgon är jag ledig och då ska det banne mig pluggas!



Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0