Otur?



 

dimmigt ute idag. ska plugga och tvätta.
hoppades på att få jobb så att jag skulle slippa.
men nej. inte då. för just jobb har en viss speciell egenhet.
-det kommer bara när man egentligen inte alls vill eller kan.
som att jag bokat in tre dagar i hallen nästa månad och lyckats lägga alla
tre dagar när jag har obligatoriska lektioner.
jag har en sådan lektion i veckan. max. hur gick det där till?
så nu blir det både jobb och kompletteringsuppgifter.
dubbelt upp. känns inte riktigt juste.

Men ikväll! Då ni.
Då blir det allt nåt glas eller två på stan med Marie & Maritza. Naaajs!


Kommentarer
Postat av: Cissi

jag vet inte, det blir nog fest ikväll. sjdå? :)

2010-10-01 @ 13:11:11
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: A-C

trevligt!

hmm, snart 25 år, bor i arboga, jobbar som lokalvårdare, gillar att ta de lugnt, vänner, da det vanliga helt enkelt :P

2010-10-01 @ 14:28:14
URL: http://bubbzan.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0