Photographs


Sitter och grejar lite med ett fotoalbum nu.
Blev inspirerad av Emmy Goodwi

Tyvärr hade jag behövt mer svart bläck i skrivaren för att kunna göra så snygg framsida som hon.
Nu är dessutom albumet slut (fast jag har massa fler kort) så det får nog räcka med pyssel för idag.

Insåg precis att jag snart är klar med sommaren... men har glömt korten från midsommar!
Blir visst ingen riktig ordning på't :)




har inte hunnit skriva något än, som ni ser, men det kommer...

Insåg precis att jag är dubbelbokad ikväll. Usch. Hatar när det blir så!
Så pinsamt att höra av sig såhär i sista stund och tala om att man inte kan.
Tycker så illa om när andra gör så, så gör jag det själv. Fy!


Kommentarer
Postat av: Millah

Du glömde skriva din mailadress=) vad är den? kram

2010-10-01 @ 17:29:06
URL: http://millahoman.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0