Vinterkläder


Tack för alla fina kommentarer, sms, besök, samtal och tankar.
Det är skönt med vänner...

Idag ligger jag hemma och kurerar min förkyldning med te och honung.
Ser på "You've got mail" för 10onde gången
bara för att den går på tv och jag inte orkar sätta in en dvd.
Det är så tråkigt att vara förkyld! Vad ska man göra??

Det är superfint väder ute,
men jag orkar verkligen inte masa mig längre än till tvättstugan. 

Ska försöka packetera in en jacka jag köpt på nätet som ska tillbaka.
Skitsnygg skinnjacka, men har hittat en annan modell jag tror sitter bättre.
Tyvärr kommer inte den förrän i december. =(


Den här har jag hemma just nu. Skitsnygg!
(inte alls skrynklig som på bilden utan helt slät)
Men jag har inte råd med två och den andra känns lite mer allround.
Eller??



Den här kommer i december...


Har köpt en mössa med, på H&Ms herravdelning.
Så nu är jag rustad för vintern! :)




Kommentarer
Postat av: Carro

Jag kan ta den andra jackan ^^

2010-10-12 @ 16:07:30
URL: http://smasheduptoy.blogspot.com

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0