Utmanad



En till tävling.
HÄR kan du vinna ett sånthär:


 

eller något annat fint smycke från www.nessadesign.se =)

Sen har jag blivit utmanad av Jessica på det här:

4 TV program - Beverly Hills, The Mentalist, Navy CIS, Halv åtta hos mig.

4 saker jag gjort idag - Föreläsning om Japans historia, köpt garn, träffat Malin & Fiona, åkt buss. 

4 saker som jag längtar efter -
 Australienresan, nyår, sommaren, helgen.

4 saker på önskelistan - Mysbyxor, videokamera, kappa, balkong.

4 saker som jag avskyr - vintern, mörker, räkningar, sill.

4 saker jag tycker om att göra -
 Fotografera, läsa, fika, skratta.

4 saker jag ätit idag - Macka, cashewnötter (men ska få varma mackor och paj av Malin ikväll)

Härmed utmanar jag nu Carro, Jessica, Sofie och Kajsa

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0