Iron Maiden biljetter



Gick upp åtta för att försöka komma in på ticnets hemsida. Men icke!
Nu äntligen har de åtminstonde ställt mig i kö. Har en känsla av att det är för sent.
Idag släpps ju nämligen Iron Maiden biljetterna till Ullevi 1 juli!
Det värsta är att det säkert är massa folk där inne och beställer
som inte ens tänker gå utan som bara vill tjäna en slant på att sälja
biljetterna dyrt på blocket. Det gör mig så arg!!!
Det borde vara förbjudet.
Jag vill inte betala nåt överpris, det är dyrt som det är ändå.

Och så tänker jag såklart på hur det gick sist...
När jag köpte svindyra biljetter till Metallica i Sthlm på Blocket.
Bokade hotell och tog ledigt från jobbet.
Så när vi sitter där och undrar varför inte förbandet kommer upp
så kommer istället Metallica och ber om ursäkt för att sångaren är magsjuk.
"Vi kommer en annan gång istället". Jotack.
Då hade inte vi råd att åka upp igen.
Snacka om att krossa förväntningarna.

Efter att datorn krashade har jag tydligen bara ett kort kvar ifrån Sthlm.
Här är det:





Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad ska du göra ikväll då? :)

2010-09-30 @ 10:13:49
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0