Life is a rollercoaster you've just got to ride it



Resultatet igår ska vi inte tala om. Ännu mindre min insats.

Till dagen instället.

Medeltiden tog 2 timmar. Med det här tempot borde han snart även ha klarat av framtiden? Kan bli intressant.

Sen Delsjön med Malin och Fiona och så en fika på Vasa efter det. Lite affärer och letandes efter stölvar. Vill ha nya, sånna dära som du har, Jessica, men vet itne om jag ska köpa äkta för en tusenlapp eller väldigt mycket mindre äkta för 350:- på skopunkten? Sen var det äpplen för 50:- på Willys och en promenad till OKQ8.

Nu ska jag baka äppelkaka till fotbollen. Det är roligare än att städa.



Fika med Princess Fiona


Kommentarer
Postat av: jessica

Skorna kan vara billiga om dom inte ser föör billiga ut...

2010-09-05 @ 20:17:32

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0