Modernt är sådant man själv bär. Omodernt är vad andra bär.



Nu är det gjort!
Efter över ett år av "nu ska vi väl kanske boka tid snart" så kom vi äntligen iväg.
Om en vecka ungefär så får jag två par glasögon.
Två par känns lika bra.
Kul att ha ett par att byta med, praktiskt om ett par går sönder.
Och dessutom hade jag inte kunnat välja.

Det blev rätt stora glasögon, men det känns bra.
Inte alls sådär jobbigt.
Mer som att man köpt en accessoar.
Kul!

Fikade på le pain francaise. Gott!

Handlade på vägen hem. Gick på bussen. Ska gå av bussen.
Var f-n är min påse?
Kvar på en bänk vid busshållplatsen i Allum såklart.
Som tur var hade en vänlig själ lämnat in den i informationen.

Såg Elfsborg-IFK 1-1.
Vi borde vunnit!
Elfsborg borde haft en utvisning (till) och vi en straff.
Håller sällan (aldrig) på BP men hoppas de slår Ellos nästa match!



Lånade mammas GAMLA solglasögon när jag satt ute och pluggade i snön i vintras.

Modernt är sådant man själv bär. Omodernt är vad andra bär. -Oscar Wilde
Modet gör en elegant kvinna vackrare och en vacker kvinna elegantare. -Christian Dior




Kommentarer
Postat av: MADDES

smart där :) Jag mår så mycket bättre när jag tränar och håller igång. tränar du något? kram

2010-09-22 @ 21:49:44
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0