Resa till Australien


Nu sitter jag och kikar på flygbiljetter till Australien... :)

Fick ett meddelande från Louise om att hon ville börja planera vad vi ska göra där och igår fick jag ju faktiskt veta när VFUn ligger, så varför inte? Det börjar nog bli dags att köpa biljetter... Spännande!! :)

Nu väntar jag på att Jerry ska godkänna det och sen hans chef. Det bästa jag hittade idag var:

DITT FLYGVAL
Utresa - söndag 21 november, 2010
FrånTillAvgångAnkomstFlightFlygbolag
Göteborg Landvetter
Sverige
London Heathrow
Storbritannien
Terminal 3
07:40 08:50 SK523
SAS
FlightvalueSAS
London Heathrow
Storbritannien
Terminal 3
Melbourne
Australien
Terminal 2
12:30 21:45
22 nov
QF30
Qantas Airways
Vi vill göra dig uppmärksam att detta är en flygning med mellanlandning. Mellanlandning kommer att ske i Hong Kong
Flygtid: 28h 5min
 
Hemresa - onsdag 08 december, 2010
FrånTillAvgångAnkomstFlightFlygbolag
Melbourne
Australien
Terminal 1
Sydney
Australien
Terminal 3
14:30 15:55 BA7456
British Airways
British Airways
Sydney
Australien
Terminal 1
London Heathrow
Storbritannien
Terminal 3
17:35 05:55
9 dec
BA10
British Airways
Vi vill göra dig uppmärksam att detta är en flygning med mellanlandning. Mellanlandning kommer att ske i Bangkok
London Heathrow
Storbritannien
Terminal 5
Göteborg Landvetter
Sverige
07:35
9 dec
10:35
9 dec
BA790
British Airways
British Airways
Flygtid: 30h 5min
 
Relativt billigt och någorlunda kort restid och framförallt inte en massa konstiga mellanlandningar. Resan fram och tillbaka för båda går då på 20900:-. Frågan är bara om Jerry kan vara borta från jobbet så länge?

Satt och kollade på Bondaibeach igår, blev inte mindre sugen! Trots alla hajar :)

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0